My Great Web page

Follow Me

04 May 2011

selambe giler

kul 12 bawu nk mandi n g mkn....
jenjelan dalam giant n hanye beli air mineral botol besar je...
malas sgt aku nk masak air kat umah...
sume main beli jer...

niat hati nak cari kakak cantek tu kat giant...
cantik sgt dah aku rase.. admire kat dy... huhuuhuh
no..no..no...jgn salah anggap..
aku normal ye.. aku ade kekasih bname lelaki tau...
tp kakak 2 xde plak tadi.. da benti keja agaknye....
pas2 aku pon balik umah balik....

kua jer depan giant (area proton n perodua sek 13) 
ade plak 2 owg mamat selambe..
nk tau ape yg selambe???
ader ke patot dy pakai boxer pendek dgn sweter jer...
mang ai... xmalu ker??? aku yg tgk pon malu..
bagi aku la, boxer tu setaraf dgn sep*nda...
ini bermakna aku menganggap dy pakai sep*nda je..
kan da terkua istilah kasar aku da..
kok ye pon cik abg nk blagak santai bb umah depan giant,
pakai le sua pendek biasa... jgn la pkai boxer je..
kalo pompun mcm aku yg pemalu ne tgk, kan aku yg malu lebih2....
demikian je cite aku..
da.....


canteknya dato ct




canteknye


swetnye



tgk la dato ct.
xpayang belit2...
xpyh lilit2...
xpayah putar2 shawl..
dah npk sgt cantek...
aku suke la...




yg ne bukan dato' ct...
ne adik fera...
jgn terpedaya plak..
ehheheh
*pasan plak.. jaoh panggang dr api

enterprame...

sensorang mbawe diri


npk sedapkan..
mmg sedap.. tp aku abis pon mkn....
dok kat kfc n mkn sonsorang...
kunyah pelan2...
ramai plak owg pandang...
'ape.. xpenah npk owg mkn sowg2 ke?'
da besa la sowg2...
berdiri atas kaki sendiri..
kat semban pon aku kemane2 sowg2 gak...
mak ak pon slalo ckp

kite ne pompuan.. kena tau sume.. 
jgn bgantung sangat kat laki je..
nanti bile laki xde, 
1 benda xle buat...
patah kaki (kalo xpandai drive)


betoi ckp mak aku...
kalo bkan skarg, esok luse akan berlaku...
percayelah...

fera cayok2....


bole tahan gak bb cream ne.. 
pic ne aku xedit pon...
ilang buruk2 kat muke kecuali taik lala besar tu...
gemok pipi pon xle ilang..