My Great Web page

Follow Me

28 June 2011

hobi sebelah


mmg hobi pon...
sebelah tacap sebelah x...
bwu puas ati tgk sblah cantek n sebelah x...
npk peningkatan sendiri...



perjalanan hari ne

sangke ke xsangke???
tau x... xpenah2 seumor idop aku mak aku teman aku m beli alat solek...
sangke ke x.... huhuhu... gumbira hati aku... 
aku da r nk g cepat2.. ingat ati xnak mandi pegi... pas2 mesti aku beli n balik je... 
cepat sket.. xpayah ngyau2..
tp mak plak marah xku xmandi... 
terpakse la aku mandi n pakai mane yg dpt jer...
so aku dapat la pki tudong itam n baju gaon buruk kotak2 n sua itam n slipar... 

mmg slekeh gile...
sesampai je kat jusco, ramai plak pasangan ank2 mude dating... 
yg awek2 nye mcm artis.... bese r kalo kua date mmg la mcm tu kan.. 
sang awek msti la melaram sakan.. normal la... 
tp yg xnormal plak kat c2, nape nk pandang aku pelik... 
bia la aku nk pakai buruk2 pon...  
(*helow.. buruk2 i pon, u taktau i ne adeq andam... huhuhuhu)
takderla... sbb umah aku dekat2 sini jer... uhuhuhu...

kemudian aku g parkson plak nk beli bulu mate palsu.. 
mule2 mak aku marah2 plak suh beli kat jusco tp aku xnk bb mahal... 
so... sampai parkson plak lain yg nk dituju, lain yg dituju... 
mak ak plak shoping bajunye... kat firstlady... 
xpela... bukan slalo kan mak.. sib bek mak beli jugak.. lame gak memilih... 
(rugi la ko k.long xjoin... kalo x mek belikan ko baju raye...)
pas2 mkn mekdi n balik umah... xde la lame sgt aku kua... 
kul 2.30 balik.. kejap jer.. 

esok nk g dengar ceramah kesihatan plak.. le wat duit tu... huhuhuh...