My Great Web page

Follow Me

31 October 2011

xbek bersumpah


assalamualaikum....
hi sume... beratnye tgn aku nk mengupdate blog skarg...
tade mood.... 
aku : oit mud, dtg r balik...
mood : jap2.. otw ... sabar...

sementara tunggu mood dtg.. nyanyi2 lagu sejuta cinta ~~~ mashanda

sejuta cinta ne mengingatkan aku time karok wit lesbian (lesbian bb time ne kitowg msti single... bf2 xde) sejak 2 menjak incik bubu tinggalkan aku kt sh alam (sbb dy balik kg), aku manjang kua secara berlesbian jer... tp xterpesong g r... sumenye normal.. sape kwn se ~~ less aku ne? elis, mawar, aten... tgk la.. mane2 yg ade, tu r yg join.. yg penting xkua ngn lelaki lain... euuu.. not my pe'el (perangai)...

karok yg slalo sgt aku pergi 3 kali sminggu ne msti la kt PAS.. bukan pas yg politik tu.. PAS (plaza alam sentral)... singkatan je n bebudak sh alam n bebudak pasan sh alam @ key-el sgt tau r... alhamdulillah aku lom terpasan g n sedar asal usul aku...

bile cite nk setat ek??
jap2.. okeh.. time aku bawu2 balik dari Li, aku pon kua secara berlesbian ngn elis n mawar... kitowg wajib r g karok tempat besa... 6 bulan xdating sesame n mendengr sowe merdu2 masing... 

tetibe, ade la abg karok (keja kat situ) tanye mik ok x?? siap bukak pintu plak tu... aku rase, sejak 3 thn lebh aku ulang alik sane ngn laki mase depan, xpernah pon owg tanye pasal mik.. kalo mik osak pon wat bodo.. kejap2 abg tu lalu.. naik rimas kitowg... dalam 30 lagu kitowg nyanyi tu, ade la 30 kali dy lalu.. xtau ape sbbnye.. ke sbb kitowg nyanyi lagu :~
~ tanggal 31 ogos
~ lagu raye
~ slamat pengantin baru
~ bahtera merdeka

hape?? pelik ke bang??? yg penting ilang tensen...

nk dijadikan cite, kitowg g lagi skali setelah lame xgi.. minggu exem la katekan...
nk masuk tu ambik 25 lagu je.. konon2 dah slalo sgt karok cam malas nk nyanyi byk2....
dah syok2 nyanyi, lagu dah tgl 19, 18, dan nk klik lagu lain, tibe2 jadi 21... 
haik???? bukan ke tadi dah 18... xpe2.. mybe tb silap kot... teruskan nyanyi...

time ne, lagi r kerap abg yg same tu lalu lalang.. elis n mawa ckp abg tu mandang2 aku.. aku xnpk pon dy pandang2.... pastu elis pon nk tambah lagu lagi 10... dah mcm soalan math untuk kowg plakkan... hihihi.. layan jer...sambung balik... aku pon dgn selambe g kaunter bb dowg suh aku g kaunter.... 

aku pon dgn wat muke cute2.. aku pon jalan n g kaunter.. ade 2 owg abg kat situ.. dgn senyum konon2 manis, aku pon diri kat kaunter... skali abg tu ckp ngn kwn dy...

abg tu : comelnye.. geram aku... ne kalo wat bini, SUMPAH AKU XCARI LAIN.. SUMPAH!!!
kwn abg tu : hahahha *gelak ikhlas ke x tu

dalam ati aku pon nk tergelak terbahak2.. abg, abg xdgr lagi sy bukak mulot... kalo abg dengar mesti pastu abg cakap 'ini kalo aku tau, SUMPAH AKU XKAN SUMPAH DULU2'... hahhahah... padan muke mu....

aku pon mask balik bilik kitowg dgn rase nk tergelak2... pastu mawar n elis asik ulang2 ayt tu plak.. upenye, dalam diam, abg tu tambahkan lagi lagu2 kitowg.. nk dikirakan, sumenye ade dlm 10 lagu... gile x??? heheh nyanyi smpai kering tekak tau... 

abg, maceh r bang.. pasal sumpah2 abg tu, sy xkan pertimbangkan bb sy dah ade incik bubu...

risiko pas aku tulis cite pasal ne adelah 
'ma.. pasni xboleh lagi g karok kat PAS.. ade paham???'
mesti incik bubu ckp camtu..
xpe2.. sy dah sedia bb pasne xmo g karok g...
(YOYOooo den ne!!!)
hehehhe.. k r.. cau cun cau....
nite bebeh!!!