My Great Web page

Follow Me

01 November 2011

bukti yg ade

Assalamualaikum.... cik kiah ade x???? hiihihhi..... 
hi cik kiah oi.. dtg nk mintak laok ayam..heheeh


hye sume... dah abis iklan cap ayam tadi dan skarg aku nk cite satu cite... citenye berbunyi macamane aku tau aku byk mulot??? 
(bukan bawak mulot)


bukti2 kukuh aku dapati adalah dari owg2 terdekat... dimulai dari adik aku...


 haziq 
setiap kali aku naik keta n d0k sebelah adik aku, mesti dy tensen..
so kitowg ne xboleh dok rapat2... sbb adik aku slalo ckp
'alang, boleh xalang diam sekejap je.. kejap je.. pelis2..'
kalo anda jadi sy, apakah anda simpolkan??
paham2 sendiri...
kadang2 adik aku siap turun n tukar kete lain... 
(ne kalo jalan beramai2 la)

incik bubu
setiap kali dating plak.. aku slalo pasan...
laki mase depan aku ne kalo bawu2 jumpe ade la sesi2 burak2 kejap..
dah lame2 sikit, mule la dy layan xlyn aku.. 
wat2 bace paper la.. bace majalah la.. nyanyi2 la.. 
tu jugak salah satu bukti kukuh.. 
lagi2 time aku bukak 1 topik yg berkaitan dgn beliau, 
kejap je beliau layan.. katenye aku ne 'membebel'... 
lek r.. aku xtacing pon..hahahha

fatin fatihah
kat aten ne pon aku dapt kesan lgi satu bukti kukuh...
mule2 aku jumpe dy, boraknye be2 tp bunyik mcm 10 owg..
lumbe2 sape nk cite dulu sume... cite 2 hari mcm cite 10 hari...
lame2 dah cite n time dah xde topik n aku msh lg ade mud nk ckp, 
beliau msti diam.. lame2 pastu mule la beliau bersuara..
'weh jap ek.. aku pening kepala..'
tu jugak bukti beliau dah penin dgr aku byk ckp...


bedasarkan bukti2 yg ade ne., aku xpyh cari bukti lain untk mensahihkan lagi kenyataan "aku byk ckp..' dalam erti kata lain, aku sangat peramah... friendly tu... hmmm.. xsgt kot bb aku xsuke sgt kwn dgn owg yg xnk kwn aku..ehheheh.... ayat tambie plak.. okeh.. akhir kate dari aku, slamat berkenalan dgn lebih rapat merapat.... 
*bile nk cite2 n wat nasi tambah?? ihihihihii (gurau2)

assalamualaikum...
dap dip dup..

hobin jang hobin!!!!!


soklan untuk laki mase depan

tgh2 bosan aku pon saje2 gedik nk tanye2 laki mase depan dgn soklan cepu emas... 


aku : awak suke sy bb ape???
laki mase depan : awk jwb lu..
aku : sy suke awk bb awk baik ngn sy, caring (kadang2), pastu awk xcute sgt tp sweet tu ade la, pastu awk bla..bla..bla..bla... bla.. bla..bla..bla..bla...bla..bla..bla... bla... awak plk suke sy bb pe?????
laki mase depan : sbb sy mmg suke awak n sumenye sy suke... (senyum lebar)
aku : tersengih lebar (xtau nk ckp pe)