My Great Web page

Follow Me

13 November 2011

ST (sendayu tinggi)


apakah alat radas diatas???
adakah ia digunakan dalam leb forensik???
oh tidak dan tidak mungkin...
ia hanye digunakan luar leb...
dilarang bersolek di dalam makmal

aku paling syg bendalah yg kat atas ne...
ade ke patot ambie aku dgn selambe tido baring ats ST aku ne...
mau menangis aku kalo pecah..
nak dapatkan ST ne bukan sng,
kena keja ikot akk aku g tesco n balik malam2...
<bukan keja susah pon>
dah r kena jadi ahli n bawu leh beli...
ne pakai smpai tua pon xabis kot bb aku jarang main2 dgn benda ne...
saaayyyaaanggg gile nk gune....
<simpan je r wat pekasam>

1 yg aku nk bgtau, warna dy, mmg terbaik la...
(terpengaruh ngn majalah2 skarg yg asik menanyangkan ST je)
kalau kowg2 nk beli gak St, pinjam la kad ahli aku...
aku sudi bg (dapat la point aku)
kurang sket kemahallan harge sebenar...
kalo nak same jugak kowg pilih NIGHT ENVY
sbb warne2 dy jenis yg pekat2 n suai gn untuk siang n malam...
2 in 1.. xpayah beli byk2 pallet untuk gn siang dan malam...
sumenye ade dalam 1 bekas sahaja... (promo plak)

kalo kowg nk test gune ST, jgn malu n segan kontek aku...
<____________>
wink2


macam biase, sebab aku pilih ST kerana......
(tidak lebih 100 pth perkataan)
butik ST dekat ngn umah aku... huuhuhu...
so xpayah la aku susah2 pakai brand yg susah nk cari...
sampai kena g ke mid, TS, BB, SW, Pavy, KLCC, OU,TC, ALMANDA 
(sume gune shotfom)
oh.. bukan kerjaku g tempat2 yg memenatkan kaki berjalan...
sebab suke sgt si ST ne, aku siap mintak keja kat sini.. (leh dpt mekap free)
tp oleh kerna prosesnye agak lame, 
aku membawe hati majuk trus smbung study.. 
aku dah register MSU, bawu kakak ST kol,
'adek masih minat x keja ngan kami di ST'
xpe la kak... sy teruskan jadi free lance
sok2 la keja..